Geoblog.pl    noufany    Podróże    rumbo a Mexico    Na lotnisko Berlin Tegel

Na lotnisko Berlin Tegel

Niemcy
Niemcy, Berlin

O 1 w nocy spod hotelu Mercure w Poznaniu odjechalem busem na lotnisko. koszt przejazdu 130 zl na Tegel, 110 na Schoenefeld. firma to Mitex-travel i dowozi wprost na terminal. okolo 5 rano bylem juz na miejscu, praktycznie nie spalem, bo sie zagadalem z kierowca (oprocz mnie byl 1 pasazer). Dopiero podczas ostatniej godziny mnie zmoglo i usnalem.
Stanalem do odprawy bagazowej, i poczulem sie duzo lepiej, bo juz byli jacys Meksykanie i moglem posluchac troche Hiszpanskiego. w British airways mozna zabrac 2 bagaze o wadze 23kg kazdy + bagaz podreczny. Pani spytala mnie, czy chce miejsce przy oknie, z czego oczywiscie skorzystalem:) Moje walizki, poniewaz lecialem caly czas tymi samymi liniami, mialem zobaczyc juz w Meksyku.
Potem kontrola, wyrzucenie wszelkich plynow, bramka i samolot.
Wylecielismy z 20 minutowym opoznieniem, ale nie mialo to dla mnie znaczenia, bo w Londynie mialem czekac 4,5 godziny. Cala podroz przespalem, zreszta i tak caly czas za oknem byly chmury. Obudzilem sie tylko na posilek, ktory mnie prawie ominal przez moj sen. Ale sie dopomnialem i dostalem :)
Wyladowalismy z 5 minutowym opoznieniem i zostalismy skierowani do terminalu tranzytowego nr 5 na London Heathrow.